Bir sürü donanım satış ilanın var hocam sen bizden daha iyi biliyorsundur.

Ekran kartına oranla diğer donanımlar daha üst segment olduğu için parça satışı daha iyi para getirir.
Üstadım ben bunu Ağustos ayında bir abimize sattım zaten. Ne kadar eder ki şu sistem diye sordu şu anda foruma birlikte bakıyoruz. Yazılan fiyatı görüp içine su serpecek. Bu yüzden soruyorum.