Birşeyden memnun değilsen ve elinde onu değiştirebilme gücün varsa değiştirirsin, değiştirmiyorsan da o konu hakkında en ufak laf söyleme hakkına sahip değilsindir, şu forumda bile %30 çıkabiliyorsa bunlar, bu ülkeye geçmiş olsun.