Hocam merhaba sisteminizi inceledim gayet güzel olmuş fakat şeyi göremedim, Kuryelere düşen kazanç neye göre belirleniyor, paket başına mı? yoksa km başına göre mi? ücret alacaklar.
Merhabalar hocam teşekür ederim kuryeler sipariş başı çalıştığı için siapriş olarak gözüküyor ayrıca siparişlerde ne kadar nakit almış ne kadar online ödeme ve kart almış hepsinin bilgisi detaylı olarak gözüküyor paketi teslim ederken de kurye yine siparişin ödemesini nasıl alabileceğini görebiliyor siparişi kapatmadan