FEYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denedim hocam, evet başka tarayıcıda da aynısı oluyor
Alıntı

1. Tarih ve Saat Ayarları (En Yüksek İhtimal)


Bilgisayarın saati veya tarihi yanlışsa (örneğin tarih 2010 görünüyorsa), tarayıcı sitenin gönderdiği oturum çerezinin "süresi dolmuş" olduğunu düşünür ve hemen siler.
  • Çözüm: Windows saatinin güncel olup olmadığını kontrol etsin. Sağ alt köşedeki saate bakıp günün tarihi ve saati doğru mu teyit etmeli.

2. Temizlik Programları ve Antivirüsler


Bilgisayarda CCleaner, Advanced SystemCare gibi bakım programları veya çok sıkı ayarlanmış bir Antivirüs programı varsa, bunlar tarayıcı kapandığı an çerezleri otomatik siliyor olabilir.
  • Çözüm: Bu tarz bir program varsa "Otomatik Temizleme" veya "Tarayıcı Koruması" özelliklerini devre dışı bırakıp denemeli.

3. Disk Doluluğu


Eğer bilgisayarın "C:" sürücüsünde hiç yer kalmamışsa (kırmızı yanıyorsa), tarayıcılar yeni çerez dosyası yazamaz ve oturum bilgileri kaydedilemez.
  • Çözüm: "Bu Bilgisayar"dan disk alanını kontrol etsin.

4. "Çıkışta Çerezleri Sil" Ayarı


Tüm tarayıcılarda bu ayarın aynı anda açık olması zor bir ihtimal olsa da, arkadaşınız güvenlik amacıyla tarayıcı ayarlarını değiştirmiş olabilir.
  • Çözüm (Chrome Örneği):
    1. Ayarlar > Gizlilik ve Güvenlik > Üçüncü taraf çerezleri.
    2. Burada "Tüm pencereleri kapattığınızda çerezleri silin" seçeneği açık mı baksın. Açıksa kapatmalı.

5. Bozuk Kullanıcı Profili veya İzin Sorunu


Windows kullanıcı hesabının "AppData" klasörüne yazma izni bozulmuş olabilir. Bu durumda tarayıcılar geçici dosyaları diske yazamaz.
  • Test: Tarayıcıyı "Yönetici Olarak Çalıştır" diyerek açsın (Sağ tık > Yönetici olarak çalıştır). Eğer bu şekilde giriş yapınca sorun düzeliyorsa, sorun Windows kullanıcı izinlerindedir.
Gemini bunları önerdi bunları denemediyseniz bir deneyin.