okcanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç haftadır dükkanı apple haritalara eklemeye çalışıyorum sürekli bu hatayı alıyorum dükkanın instasını ekledim kabul etmedi illa bi tane websitesi mi açmam lazım
maalesef apple bu konuda çok kötü yapmış olduğum taktiği söylemem gerekirse tripadvisor kaydı açarak apple haritalar kaydı otomatik olarak veriyi çekiyor