Konuyu baltalamak niyetinde değilim ama şunu söylemek istiyorum. Ülkemizin gezilecek görülecek o kadar zengin yerleri varken neden Mısır'a gidilir anlam veremiyorum. Bende ayni dönem kış tatiline Van,Kars, Erzurum'a gidiyorum.