Bu forumda da ne kadar çok ben AKP'li değilim AMA kelimesini üretip sözde mufalifmiş gibi davranıp aslında algı ile diğer partiyi öven insanlar var.
Burada ki insanlar cahil insanlar değil bence ne demek istediklerinizi anlıyorlar.
O yüzden süslü algı oyunu kelimelere gerek yok. Dobra dobra yazın bence.