os_studios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle bir lafı yok, kendi attığın fotoğrafta da okuyabileceğin üzere birisinin yaptığı bağış o yüzük. Zaten bu konuşmanın uzun video hali de var. Trollerin söylediği "tek servetim bu yüzük" lafını yapıştırmaları şu foto şaka serisinden kaynaklı:


"artarsa hırsızlık yapmışımdır" lafı ise trollerin kendi uydurması, o hiçbir yerde yok.

Kaldı ki zaten adamın seçim dönemi mal beyanında şunlar yer alıyor:


Bu tarz uydurmalara kendini inandırıp, araştırma yapmaktan aciz güruhlar hem kendini ülkenin okumuş aydın kesimi olarak tanıtıp hem de devekuşu gibi kafayı kendi ideolojilerine gömüp oy kullanıyor ya ona gülüyorum.
Komedi.. nasıl bir zekan var ki seninle aynı haklara sahibiz ve oy kullanıyoruz.. gemicikler , peşkeş çekilen arsalar... yazık be

https://www.youtube.com/watch?v=pzymE4VuiBk