qazz1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gereksiz uzun uzun yazmışsın.. tek bir fotoğrafla sana özetliyeyim..
Diyor ki ; tek servetim bu yüzük” eğer diyor bu artarsa “hırsızlık yapmışımdır”
Öyle bir lafı yok, kendi attığın fotoğrafta da okuyabileceğin üzere birisinin yaptığı bağış o yüzük. Zaten bu konuşmanın uzun video hali de var. Trollerin söylediği "tek servetim bu yüzük" lafını yapıştırmaları şu foto şaka serisinden kaynaklı:


"artarsa hırsızlık yapmışımdır" lafı ise trollerin kendi uydurması, o hiçbir yerde yok.

Kaldı ki zaten adamın seçim dönemi mal beyanında şunlar yer alıyor:


Bu tarz uydurmalara kendini inandırıp, araştırma yapmaktan aciz güruhlar hem kendini ülkenin okumuş aydın kesimi olarak tanıtıp hem de devekuşu gibi kafayı kendi ideolojilerine gömüp oy kullanıyor ya ona gülüyorum.