gereksiz uzun uzun yazmışsın.. tek bir fotoğrafla sana özetliyeyim..
Diyor ki ; tek servetim bu yüzük eğer diyor bu artarsa hırsızlık yapmışımdır
Öyle bir lafı yok, kendi attığın fotoğrafta da okuyabileceğin üzere birisinin yaptığı bağış o yüzük. Zaten bu konuşmanın uzun video hali de var. Trollerin söylediği "tek servetim bu yüzük" lafını yapıştırmaları şu foto şaka serisinden kaynaklı:
"artarsa hırsızlık yapmışımdır" lafı ise trollerin kendi uydurması, o hiçbir yerde yok.
Kaldı ki zaten adamın seçim dönemi mal beyanında şunlar yer alıyor:
Bu tarz uydurmalara kendini inandırıp, araştırma yapmaktan aciz güruhlar hem kendini ülkenin okumuş aydın kesimi olarak tanıtıp hem de devekuşu gibi kafayı kendi ideolojilerine gömüp oy kullanıyor ya ona gülüyorum.