merhabalar. bin abone ve 4 bin saat doldu. kimlik olarak arkadaşımın kimliğini yükledim örnek vereyim " ali yılmaz " adına google adsense bilgilerini ali yılmaz olarak mı eklemem gerekiyor yoksa kendi adımı mı ? iban olarakta kendi ibanımı yazacağım bir problem olur mu ?