ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onay yok kendi geçecek. Bende sürekli İhs den squareye yapıyorum kendi geçer.
Tek saçmalıkları geçince DNS değiştiriyor takip et düzelt.
Onay gelmiyor anladığım kadarıyla
Peki 7 günden sonra aktarılan oldu mu sorunsuz ?