Kendi kendine geçiyor fakat bitiş süresini bekliyor sanki. Bende hep birkaç gün kalınca transfer ediyorum 0 günü geçince aktarıyor. Ama daha süresi var ise muhtemelen Max 1 haftada aktarır.
15 Ocak son gün 3 domain içinde daha 10 gün var
Ek bir şey yapmak gerekiyor mu daha ihs de görünüyor domainler