muskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yapıyorlar acaba merak ettim
Hiçbir fikrim yok hocam. Dediğim gibi, böyle bir şeyi ilk defa gördüm. 1 dakika içerisinde kimse numarayı kapatamaz. Tahminim, hiç kullanılmayan numaraları çektikleri yönünde — ama bu sadece bir tahmin. Aklıma başka bir ihtimal gelmiyor çünkü.