Merhabalar,
Yeni bir firma ile anlaştım. Bu firma 3 ayda ortalama 300K civarı reklam harcaması gerçekleştirmiş. Çalıştıkları eski Ads uzmanı arkadaş
hesabı devir etmeyi kabul etmiyor. Bende diyorum ki yetki ver, senin yetkini kaldırayım yolumuza devam edelim.
Faturalandırması vs. bu şirketin üstüne. Doğrulama da bu şirketin üzerine.
Fakat ısrarla vermeyeceğini söylüyor.
Vermemesi için bir neden düşünüyorum ama bulamıyorum. Bu adam bu hesabı neden vermek istemez? Bana çok garip geliyor.