KuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya bende hep burnum tıkalı uyanıyorum deprem bölgesindeyim şehir hala toz toprak almam lazım bütçe kısıtlı dandik bişey almak istemiyorum 2 aydır araştırıyorum 😅😅 attığın ürünü değerlendiricem😊
1 aydır kullanıyorum fiyati ve performansına gore memnun edici.