Genelde tüm trafik kurallarına uyarım. Aracı ilk aldığım zamanlar hızı ayarlayamadığım için Acem iliğine geldi ceza yedim. Ama bu cezalar olmasa inanın kimse kurallara uymaz. Hiçbir şey insan sağlığından önemli değil.
Kim trafik kurallarına uymazsa (bende dahil) cezası yazılsın abi.