Uneducated adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de yıllardır araç kullanıyorum hiç ceza yemedim çünkü kurallara uyuyorum. Cezaların arttırılması ve herkesin kurallara uyması gerektiği düşüncesindeyim. Bu ceza senin için caydırıcıysa ne âlâ. Bundan sonra canını hiçe saysan bile kurallara cezadan ötürü uyarsın.
Kesinlikle bazı mevcut cezalar en az 10 katına çıkmalı, sadece hata sayılabilecek kırmızı ışık ihlali, yaya geçidinde yayalara yol vermeme, hatalı park gibi durumlar haricinde kalan plakasız, muayenesiz, sigortasız, aşırı hız içeren sürüş, emniyet şeridi kullanımı gibi cezalar kat kat arttırılmalıdır.