Geçmiş olsun ancak kask sizin olası kazadan sağlam kurtulmanızı, yaşamanızı sağlayan bir ekipman. Her şeyden önce kendinizi düşünmemişsiniz. Plaka konusuna gelince de, adam nereden bilsin sizin hırlı mı hırsız mı ne olduğunuzu? Bence haklı bir ceza. Hiçte isyan edeceğiniz bir ceza olmamış. İyi bir ders olur size, artık kasksız, plakasız dolaşmazsınız.
Bu arada kaçmanız bir şey ifade etmez. Her türlü yakalayacaklar