Cezalar daha da artmalı maalesef ülkedeki herşey gibi trafik cezaları da yeterince caydırıcı değil hala çoğunluk cezaları kuralları umursamıyor, ortalama 15 yıldır motosiklet, farklı tiplerde araç vb kullandım şükür ceza yemedim kurallara uyarsanız ceza yemezsiniz.