5 kat daha artmalı diye düşünüyorum.

( Hemen tabi sizde inşallah sende yersin demeyin ; hatalıysam yemeye kabulüm fakat yakını akrabası yada arkadaşı trafik kazasında ölen biriyle oturup konuşmanızı isterim , para geri getirmiyor. Oyun alanı değil orası bir hata insan hayatına mâl olabilir. Ödeye ödeye eğitileceksiniz yada eğitileceksiniz.. )