Ya kardeşim buraya gelip başından geçeni anlatmışsın geçmiş olsun kendini haklı zannediyorsun ama haksızsın yapacakların net
Ya gidip cezaya itiraz edeceksin kii suçlu olduğun için reddedilir yada erken ödeme yapıp %25 indirimli ödersin yüksek hızlı motor alıp kaçarım felan demişsin kovalamaca anında kaçamadın kaza yaptın diyelim sakat kalabilirsin vefat edebilirsin kurallar herkes için 5 yıldır aktif araba kullanıyorum yazları il dışına çıkıyorum ben niye ceza yemiyorum veya bir başkası
suçlu olduğunu sende zaten kabul etmişsin
Cezaların caydırıcı olması seni etkilememiş ki hala cesaret edip plaka ve kask olmadan geziyorsun ve bu yüzden ceza yemişsin