Sadece Şubeye gidin diyor Şube de mail atiyor falan hesabıda kapatmıyor iletişim formundan yazıyorum belgelendirilmesini istiyor şubede ve dönüş yapılan mail de yaklaşık 1 yıldır böyle kullanamıyorum parayı
hesabına para yolliyan kişilerden de olmuş olabilir hocam onlarda denetime takılırsa size para yollayınca sizide kapsamış olabilir yada hesabnıza sıkıntılı işlerde kullandıysanız olur. masak bunun sebebi büyük ihtimal. banka süpelendiği işlemleri otomatik bildirir .