omerb19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece Şubeye gidin diyor Şube de mail atiyor falan hesabıda kapatmıyor iletişim formundan yazıyorum belgelendirilmesini istiyor şubede ve dönüş yapılan mail de yaklaşık 1 yıldır böyle kullanamıyorum parayı
Hocam bildiğin bi icra dosyan falan yoksa ki olsa müşteri hizmetleri onu söyler. Uyum müdürlüğüne takılmış olabilirsin. Onun için şubeye gidiyorsun şubede sana birkaç soru soruyorlar. Para nerden geldi kaynağı ne falan sonra duruma göre blokeyi kaldırıyorlar. Sen bi şubeye uğra yine de