Hocam 19 aralık tarihli açıldı. 29 aralıkta yoklama imzalandı. Genç girişimci yeni başvurulacak. Muhasebecimiz herkesin hakkı silindi. Ekimde hak kazananların bile haklarının kaldırıldığı söyleniyor. Sizce ben yararlanabilir miyim?
Bu ay içinde belli olur gerekirse dava açarsınız hocam kazanılmış hak geri alınamaz.