Ülkenin sorunları AKP böyle yapıyor CHP böyle yapıyor.Kimse ülkeyi yönetmeyi düşünmüyor.Meclise bakın tek yaptıkları kin, nefret, öfke.1 Allahın kulu çıkıp başa geçersek ötv kaldıracaz, başa geçersek eğitim sistemi japonya gibi olacak, başa geçersek zenginden alıp fakire verecez, başa geçersek esnafın gözünü degil karnını doyuracaz, başa geçersek dış alımı durdurup çiftçiye yatırım yapacaz demiyor.Ben artık AKP yi eleştirmeyecegim onların gidecegi belli.Artık CHP yi eleştirecegim.AKP ile ugraşmaktan adamların mevcut bir planı yok.İnsanları AKP düşmanlıgı yaparak seçimi kazandıgınızda sizde aynı onlar gibi olacaksınız.İnsanları yapabileceginiz vaadlerle oy verdirin.