xertanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün Karabük eğitim araştırma Hastanesi'ne gittim. Triaj edildim. Sonra hasta kayıtta geçtim. Hasta kayıtta kimlikle birlikte, engelli kimliğimi verdim, 2026 yılı başladığından beri engellilere öncelik sağlamıyor dedi artık kalktı dedi oradaki sekreter.
kalkmamıştır da alınan kararın süresi dolmuştur. yeniden karar yakında alınır.