xertanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk telekom'da da 20 gün kaldıysa geçebiliyorsun ben Türk telekom'dan vodafone'a geçtim Vodafone fiyatlar daha uygun daha kaliteli çekim var son paylaştığım gönderiye bakarsanız
Yanlışınız var. Türktelekom ana bayi telefoncu işletiyorum. Türktelekom son 3-4 güne kadar cayma bedeli çıkartır hocam. Özellikle ne zaman çıkacağı veya kaç tl tutar çıkacağını da sadece müşteri hizmetleri bilir.