valla hocam 1 ay önce faturalıdan faturasıza geçtim türkcellde. bir de uygun bir faturasız internet paketi aldım. o bitti az önce aradılar. normalde 10 gb tarifeye 600 tl isteyen türkcell şimdi 250 tl teklif etti. kimi koparırlarsa ayıptır ya. eğer türkcell ise canlı destekten sorabilirsiniz faturasıza geçin sonrasında cayma bedeli çıkartmasınlar.