Etligi devamlı duyuyorum, orası iyi sanırım dimi?
Etlik iyidir, İvedik metroda bakkal var arka tarafında etlik ringleri var. Binmeden sorun hocam, bazı ringler hastane içine girmiyor. Hastane içine girene binin yoksa baya yürürsünüz. Bu durumu bir defa yaşadım tavsiye etmem...