Geçen yıl mısıra gittim, kahirede tahrir meydanında Türkiye'de de popüler bir fastfood'a girdim. Bir hamburger aldım.
Size şöyle söyliyim 6 saat gezmeye,yorulmaya ve acıkmaya rağmen hamburgeri bitiremedim. Çünkü o kadar büyük bir hamburgerdi ki et hamburger ekmeğinden dışarı taşıyordu ve iki elimle düzgün tutamıyordum büyüklüğünden dolayı.
Sadece yarısını yiyebildim çünkü doydum, aşırı lezzetliydi.
Ve fiyatı 130 TL civarındaydı menü olarak, ayrıca siparişi makinaya veriyorsunuz garsonlar getiriyor.
Sadece mısırdaki bu fast food zinciri hakkındaki görüşlerimi belirttim. Bu mesajda herhangi bir markaya saldırı / çamur atma gibi bir durum yoktur.