hocam size katılıyorum trde fast food yemeyi dışarıdan yemek sipariş etmeyi özlemiş biri olarak bir çok restoranı denedim çok özlemiştim yani bu kadar kısa sürede bu kadar mı kötüye gider fiyatlar abarmış almış başını gitmiş lezzet yok ne yediğimi de anlamıyorum
büyük hayal kırıklığına sebep oldu bu bende..

arnavutlukta 1 hamburger 2 euro 100 gram köfte var içinde diyeceklerim bu kadar.