İşletmenizin sadece personelin göreceği iç kısımları veya kasa içini vb. göstermeyi deneyin. O şekilde onay alıyoruz genelde
Hocam o bölgeleride çektim. Kapıyı açtım içeriye girdim vs. Ekte de gösterdiğim gibi tabeladan onaylanmıyor sanırım. Ancak iş makinesinin camında logo ve isim yazıyor orayı çekiyorum.