Konu
vercel'den anlayanlar iceri (r10+)
02-01-2026, 19:16:53
#6
anilguler
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
supebase bağlıysa supebasene git oradan ayarlasana
Eskiden HTML veriyordu şimdi react falan... Bunun cozumu var mı üstad?