benimmuhasebecim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2025 tarihinde şirketinizi açtıysanız genç girişimciye de o tarihte başvurduysanız bir problem olmaz
Hocam 19 aralık tarihli açıldı. 29 aralıkta yoklama imzalandı. Genç girişimci yeni başvurulacak. Muhasebecimiz herkesin hakkı silindi. Ekimde hak kazananların bile haklarının kaldırıldığı söyleniyor. Sizce ben yararlanabilir miyim?