Sizin derdiniz ne ki boykotcularla, sizin niye zorunuza gidiyor o markaya boykot uygulanması. Bireysel olarak almıyoruz içmiyoruz bizim elimizden bu geliyor bunu yapıyoruz her şeyden önce insanlık için siz ne yapıyorsunuz karınca misali ateşe su taşıyanlari linçlemek dışında. Laf üretip duruyorsunuz bu muhalefet tarzından sıkılmadınız mi? Yanlış olan her şeyi konuşalım tartışalim madense madenleri, kartonlarsa kartonları onları da düzeltmek için bir şeyler yapalım bir hatayı konuşuyorsak bu diğerlerine karşı sustugumuzdan değil. Bir diğer husus haram günah meselesi, arkadaş kişinin iradesi, gücü bir günahını kapatmaya yetiyordur diğerine karşı zayıftır bunun hesabını inananlar Allaha verir inanmayanlar zaten toprak olup gidecekler kime ne.
Kırıcı olmak istemem. Niyetinin iyi olduğunu düşünüyorum. Ancak yazdıklarımı dikkatle okursan gerçeği anlamana yardımcı olur. Destek verdikleriniz kınadıklarınızla açıkça iş tutuyor. Büyük çoğunluğunuz bu duruma tepki göstermiyor. Siz iş tutanları alkışlarken muhalif dediklerin Gazze'de, Afrika'da, Rusya'da ölenlere ve bu ölüme sebep olanlara gerçek tepkiyi insanlık namına verenler. Müslüman olmayan ülkeler buna dahil. El-Fetih Filistin'in son gerçek direniş örgütüydü. Hamas ise İsrail, Türkiye, ABD ve İngiltere piyonu bir örgüt. Bunlar uluslar arası sivil bir organizasyonda katliam yaptığında siz sevinçle lokma dağıttınız. Biz ise neyin ne olduğunu bildiğimiz için şiddetle karşı çıktık. Hamas'ın bu yaptığının neye mal olacağını söyledik. Hatta konusu r10'da var. Bizi kafir ilan ettiniz. Sonuç ortada! Bu durumdan bizzat sizlerin de sorumluluğu var. Sadece vicdanınızı rahatlatmak için küçük ve anlamsız protestolarla tepki verdiğinizi sanıyorsunuz. Benim elimde olsaydı bütün Abd ve İsrail üstlerini kapatır, sömürgecilere ağır yaptırımlar uygulardım. Sonra ne olurdu biliyor musun? Yine siz tüp kuyrukları oldu diye onlarla işbirliği yapacak adamları desteklerdiniz. Aramızdaki fark ve tarihi gerçekler bundan ibarettir. Tabi bu durumdan samimi vicdani muhasebe yapan ama azınlıkta olan bir kesimi ayrı tutuyorum. Konunun dinle ilgisi Hamas ve Netanyahu'nun aşırı dinci figürler olmasından ibaret. Sizi dinle, diyanetle uyutup düşman bildiklerinizle işbirliği yapanları alkışladığınız sürece Gazze'deki ölümlerden sizler de sorumlusunuz. Bu söylediklerimi çürütebilecek hiçbir veri yok. Ama doğrulayacak deliller var. Şimdi kör, sağır ve işbirlikçi olanlar kimler? Cola protesto ediyorsun ama o fabrikayı açanları ve milli varlığı satanları alkışlıyorsun? Bu ikircikli tavrınızdan vazgeçip konunun din kısmının sadece sizi uyutmak ve ayrıştırmak için kullanıldığını artık anlamanız gerekiyor. Karıncalar Gazze'deki ateşe değil coca-cola fabrikasına su taşıyor.