Sizin derdiniz ne ki boykotcularla, sizin niye zorunuza gidiyor o markaya boykot uygulanması. Bireysel olarak almıyoruz içmiyoruz bizim elimizden bu geliyor bunu yapıyoruz her şeyden önce insanlık için siz ne yapıyorsunuz karınca misali ateşe su taşıyanlari linçlemek dışında. Laf üretip duruyorsunuz bu muhalefet tarzından sıkılmadınız mi? Yanlış olan her şeyi konuşalım tartışalim madense madenleri, kartonlarsa kartonları onları da düzeltmek için bir şeyler yapalım bir hatayı konuşuyorsak bu diğerlerine karşı sustugumuzdan değil. Bir diğer husus haram günah meselesi, arkadaş kişinin iradesi, gücü bir günahını kapatmaya yetiyordur diğerine karşı zayıftır bunun hesabını inananlar Allaha verir inanmayanlar zaten toprak olup gidecekler kime ne.