Kola hammaddesinin en az %90 ı zaten su üretim su ile yapılıyor. Su tüketimi denildiğinde kola çok masum kalır.

Ama diğer yandan en basiti kullanılan sağa sola buruşturup attığınız koli karton kağıt vb bu ürünlerin su tüketimi çok çok fazladır.

AB ülkeleri markası olan tüm firmalar fabrikaları kapattı 3. Dünya ülkelerine kurdu.

Mesela Türkiye için araştırma yapın görebilirsiniz.

Kağıt üretimi ve altın madenciliği suyu inanılmaz tüketir ulke buna izin vermemeli