Coca Cola boykot muhabbeti, zina yapıp, hırsızlık yapıp, haram diyerek asla domuz eti yemeyenlerin yaptığı muhabbetle birebir aynı
Coca cola artık Türkiyede üretiliyor çalışanları da Türk
Ama elde edilen kâr Türkiye'de kalmıyor. Türkiye'de üretilmesi ve kârın ülke içinde kalmaması tam köleliğin gerçekleştiği anlamına geliyor. Hem kaynaklar, hammadde, hem işçiler, hem kirlenen hava ve doğa bizden ama elde edilen kâr bizim değil. Bu çok daha vahim. Eminim üstüne dönüştürmedikleri plastik çöplerini de üstümüze atıyorlardır.