Gazze temalı yürüyüş yapanların, poşu bağlayıp şalvar övenlerin, Coca-Cola için boykot çağrısı yapanların samimiyeti bu haberde:
Kuraklığın pençesindeki bir ülkede düşman ilan ettikleri yabancı bir firmaya Isparta'nın suyunun %7'sinden fazlasını veriyorlar. Unutmadan, fabrika açılışını da recep erdoğan yapmış.
Derem, gölüm, suyum, madenim... yabancıların emrinde. Sen yeter ki paradan haber ver.
Su krizinin derinleştiği Ispartada vatandaşlar kesintilerle mücadele ederken, Coca-Colaya yeni ÇED onayı verildi. Kentin içme suyunun yüzde 7,1ine denk gelen 1,6 milyar litre su harcayacak. Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, Coca-Cola İçecek Anonim Şirketinin meşrubat üretim tesisinin kapasite artışına onay verdi.
Kaynak:
https://t24.com.tr/haber/isparta-da-...-onayi,1287549