BTK, Cimer e şikayet edin diyenleri fazla pollyanna görüyorum. GSM şirketleri buradan dehşet para kazanıyor onlar kazanınca devlet te yüküyle götürüyor, halledilmek istese 24 saatte halledilirdi zaten. Gsm şirketleri ve otomotiv sektörü (akaryakıt,mtv,sigorta,harçlar vs) devletin para makineleri, bu sektörlerde para geldiği sürece vatandaşın hayrına birşey yapmazlar.