oZn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sırf bundan dolayı kurumsal numaramı normal GSM numarasına çevireceğim. 850 kullanıyorum aradıklarıma ulaşamıyorum. Adamlar spam yapıyor bizim gibi normal iş yapanlar müşterilerine ulaşamıyor.
başına 0850 yazınca hepsini engelliyor mu