Sırf bundan dolayı kurumsal numaramı normal GSM numarasına çevireceğim. 850 kullanıyorum aradıklarıma ulaşamıyorum. Adamlar spam yapıyor bizim gibi normal iş yapanlar müşterilerine ulaşamıyor.