Renault derim geçerim. Düşük kilometreli hangi modelini bulursan bul al derim.Özellikle 1.5 dci motor tercih edersen masraf çıkarmaz, kronik sorun neredeyse yoktur. Yakıt desen daha düşüğü yok. Bakımları da parçaları da ucuz. Satmak istediğinde elinde kalmaz.