Bir cok youtube veya video çekenler bu kelimeleri kullanıyor ki.
Kullanıyor evet ama
Örneğin spiderman için beğen, batman için abone ol vs olduğunda spamdan kapanıyor.
Ama bunu aşmak için daha az etkileşim sağlasada yinede etkileşim getiren yöntem olarak videonun üzerine sabit metin ekliyorlar örneğin 1+1 = ? gibi veya sabit abone ol vs
Özellikle spiderman için beğen kısmı gibi kısımlarda videoyu durduruyorsanız daha hızlı kapanır kanal.
Etkileşim spamından dolayı kapatıyor youtube