Ben 13/12/2025 'de başvuru yaptım. 19'unda yasa çıktı. Ayın 25 'inde vergi levhası felan herşey tamamlandı. Ancak Vergi dairesine verdiğimiz dilekçemiz halen dönüş alamadık bağkur desteği konusunda ne olacak bende bilemiyorum. Vergi dairesinde işlemleri hızlandırma gibi hiç bir şansımız olmadı maalesef. Sadece ya nasip deyip bekliyoruz