Fibromiyoloji konusunda uzman ve fizik tedavi yapan bir doktor fibromiyoloji ve otonom sinir sistemi bozuklukları olduğunu teşhisini koydu. Sinir sistem bozuk ama hangisinin bozuk olduğunu bilmek istiyorum. Kardiloji ve nöroloji doktoruna gittim muayene etti. Beyin mr ve kan tahlilleri bir kaç test daha yapıldı. Herhangi bir vaka bulunmadı.
Merhaba, fibromiyaljinin kesin bir tedavisi hâlâ yok kronik bir durum ve tamamen ortadan kaldırılamıyor.
Temel belirtisi vücudun yaygın yerlerinde (neredeyse her yerinde) ağrı olmasıdır.
Tedavi, ağrı, yorgunluk, uyku sorunu vs. azaltıp yaşam kalitesini artırmaya odaklanır egzersiz, ilaçlar stres yönetimi ve yaşam tarzı değişiklikleri ile yönetilir.
Sanırım bendede var ama emin değilim