tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz 70'li 80'li yillarda Iç Anadolu bölgesinde -35 -40 derece soguklari, 1-1,5 metre kar gördük.. -17 derece bence bahar havasi..
Yok yaz havası, abartmasak. Sibirya da yaşamıyoruz, -17 Türkiye de en sert iklim koşullarında yaşayan için bile ciddi bir soğuk. Birde bölgesine göre değişir bozkır da -10 da çok ciddi soğuk yapar.