Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mgm -16 . Bu gece görülecek.
Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an -14 gösteriyor Google'dan baktığımda, Apple ise -16 gösteriyor.
https://mgm.gov.tr/?il=Istanbul&ilce=Basaksehir

Sanırım ben bir hata yapıyorum. Çok ciddi bir soğuk. Allah dışardakilere yardım etsin.