Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asıl kaç tane doğum günü konusu açılacak sen onu düşün ilk ben varım
canbudak99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
23.59 da seneye görüşürüz konusu açıcam beklerim
canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mutlu yıllar diye girilen her yıl daha felaket geçiyor.
İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etiket isterim.
Em1rhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk ben açacağım pusudayım.
AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de açacağım, özel bir yapısı olsun di mi... O değil de 4K aktif üyenin tamamı açıyormuş falan. Haha!

DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hedef 2026
Herkes açıcak anlaşılan