Ribbon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet konumu okudunuzmu yorumunuzu merak ettim
Hocam tüm konulara bakıyorum ama maalesef yorum yapamam yasak. Ben genel olarak rahatsızım